زینبزینب، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

زینب، میوه دل مامان و باباش

آزمایش تیروئید

1393/1/15 17:41
نویسنده : مامان و بابا
881 بازدید
اشتراک گذاری

یا زهرا س

صلی الله علیک یا فاطمه الزهرا

دیروز شهادت حضرت بود، خیلی دوست داشتم با خانومی و زینب خانوم میرفتم روضه. یکی دو شبی که رفتم تا وسط روضه اسم حضرت زینب میومد حال عجیبی پیدا میکردم....

بگذریم...

خدایی فک نمیکردم بچه داری اینقد سخت باشه.!!

14فروردین ساعت 7 صبح از خواب بیدار شدیم، آخرین باری که قبل از 8 بلند شدم یاد نیست..! انگار میخواستم کوه بکنم.!اونم بعد از اینهمه تعطیلات نوروز

خلاصه شال و کلاه کردیم و با مامانشو مامانه مامانشو داداشه مامانش (خان داییش که صبح زود از شاهرود رسیده بود) رفتیم مرکز بهداشت، نامردا 6 قطره خون از نینی گرفتن، که بسیار صحنه دلخراشی بود

بعدشم رفتیم بیمارستان الزهرا که مامانش بخاطر ورم پاش آزمایش بده که بنا به دلایلی پروژه با شکست مواجه شد

برگشتیم خونه تا 3 همه خواب بودیم...! (روز سختی بود)

چند تا عکس تو ادامه مطلب...

کوثر و طه

دختر عمو و پسر عمو، کوثر و طه

طه شدیدا به نی نی حسادت میکنه شدییییید..!


ازمایش

محل خونگیری برای ازمایش تیروئید


ناف

دستم گرفت به نافش و نافش روز پنجم نیافتاد بلکه کنده شد..!

بابایی منو ببخش... البته بچم اصلا به روش نیاورد، یا دردش نگرفت یا خواسته من شرمنده نشم


زینب خانوم

گریه نمیکنه، حس گرفته

من دارم میخونم: هله هله عبود، هله

نی نی هم داره همراهی میکنه..!


زینب کاظمی

قربونش برم از دیروز (14 فروردین) شروع کرد به لبخندای غیر ارادی

این عکسو خان داییش با مشقت زیاد تونست شکار کنه

ای آسمان پاک---ای خوشه‏های تاک---ای دشت‏های پیر---صحرای، دلپذیر

ای کوه استوار---ای قامت بهار---این برکت از کجاست؟---کین گونه با صفاست؟

آری بگو به من---این نعمت از خداست---من با خدای خود---گفتم بسی سخن

بر سجده نماز---بود این دعای من---گفتم که ای خدا

لبخند کودکان---لبخند زندگی‏ست---بر چهره جهان---گفتم خدای خوب---ای خالق کویر

هرگز تو خنده را---از کودکان مگیر---لبخند کودکان---لبخند غنچه‏ هاست

آهنگ حرفشان---زیباترین صداست


زینب کاظمی

شیدا (دختر پسر دایی بابای زینب خانوم) در کنار نی نی

به اون لبخند معصومش نیگا نکنید بسییییییار حسوده.!!!


زینب خانوم

بچه که بودم مامانم همیشه موقع خواب میگفت بگم

سر گذاشتم بر زمین ××× این زمین نازنین

کس نیاد بالا سرم ××× غیر از امیرالمومنین

(((سایه امیرالمومنین بر سرت باشه دختر گلم)))

پسندها (1)

نظرات (2)

حاج حسن توکلی دامت برکاته
16 فروردین 93 9:47
سلام بر دوست عزیزم آق صادق گل گلاب قدم نو رسیده مبارک ... ان شالله در پناه دعای حضرت حجه عج شاد و سالم و سلامت باشید ... از طرف من هم یک عدد ماچ آبدار از زینب کوچولوی خوشگل داشته باش و بعدا خودم خدمت خودش و باباش برسم
بابای نی نی مون طاها
20 فروردین 93 23:09
چرا 44444444444 تا عکس جدید نمی زاری؟؟!!