زینبزینب، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

زینب، میوه دل مامان و باباش

دریافت هدایای نقدی و غیرنقدی..!

1393/1/13 16:41
نویسنده : مامان و بابا
254 بازدید
اشتراک گذاری

به اطلاع کلیه دوستان و فامیهای وابسته میرساند جهت رفاه حال شما و دریافت هدایا و چشم روشنی های شما نه یکی بلکه دو عدد دستگاه کارتخوان متصل به شبکه سراسری شتاب در گهواره زینب خانوم نصب شد.

منتظر قدوم سبز و مبارکتان هستیم.... با تشکر

هدایای نقدی و غیر نقدی

هدایای نقدی و غیر نقدی

 

از وقتی این دستگاههارو نصب کردیم دیگه زینب خانوم زحمت پول شمردنو نداره و فقط پاشو رو پاش میندازه و با "همراه بانک" موجودیشو چک میکنه...!

موجودی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابای نی نی مون طاها
13 فروردین 93 12:19
میخوام اول از همه تبریک بگم به خاطر این بچه خوشگلی که خدا بهتون عنایت کرده(البته می دونم خدا نه به خاطر بابا پول پرستش بلکه به خاطر مامانش که این همه سختی رو تحمل کرده بچه به این خوشگلی و نازی بهتون داده) "خدا حفظش کنه زیر سایه امام زمان" دوم اینکه خیلی خواستم جلو خودمو بگیرم که تو اولین نظری که می دم چیز بدی نگم اما اصلا نمی تونم تو این قضیه چشمامو ببندم و سکوت کنم!آخه فلان فلان شده فکر کردی بچه بزرگ کردن به همین راحتیه که از اول داری بچه رو مثل خودت پول پرست نشون می دی.اگه بدونی من!! تو این سالها!! چقدر تلاش کردم تا بلاخره تونستم یه سرباز برای امام زمان تربیت کنم که مثل باباش اصلا مادیات براش مهم نباشه؟!! "نکن سعی کن آدم باشی مثل من"
حاج حسن توکلی دامت برکاته
16 فروردین 93 9:58
البته جا داره بنده اینجا عرض کنم که " خوشحالم که مریدان تجهد ها و شب زنده داری های من اکنون صاحب فرزند شده اند و سعی دارند فرزندان خودشان را طوری تربیت کنند که شاید جا پای امثال بنده بگذارند ... امین و صادق جان در مسیر مراد و مریدی من پاینده باشید ) واقعا اینجا جا داره به خودم بگم : روووووت رو برم !