زینبزینب، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

زینب، میوه دل مامان و باباش

اذان و اقامه

1393/1/13 16:39
نویسنده : مامان و بابا
220 بازدید
اشتراک گذاری

بر اساس سنت دیرینه خاندان، اذان و اقامه بچه رو بابام باید تو گوششون بگه

این مراسم فردای تولدش به نحو احسن انجام شد

البته خودم تو بیمارستان تو گوشش اذان گفتم ولی از اونجایی که اقامه رو همیشه قاطی میکنم تو گوشش نخوندم، گفتم نکه اشتباه کنم بچه یهودی بشه...!

وقتی بابام داشت اذان میگفت منتظر قشنگترین قسمت اذان بودم(از نظر خودم) که اونم "حی علی خیرالعمل" بود. در روایت داریم که خیرالعمل محبت به آل فاطمه (سلام الله علیها)ست

زینب جان، ایشالا همیشه محب و نوکر اهل بیت و سایه سرت حضرت زینب(س) باشی...

اذان

اینم فیلمش با حجم 5.7 مگابایت و فرمت 3gp

دانلود

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابای نی نی مون طاها
13 فروردین 93 12:21
فیلمه خیلی با حال بود!! مخصوصا تیکه آخرش بابات خیلی استرس گرفته بود!